Garancia
Minden általunk értékesített termékhez magyar nyelvű, Magyarországon érvényesíthető garanciajegyet adunk. A termékek garanciális ügyintézését, a termék átvételtől számított 72 órán belül mi végezzük. Amennyiben a meghibásodás észlelése az átvételtől számított 72-órán túl történik, abban az esetben a garanciális ügy intézése a garanciajegyen szereplő garanciaviselőre száll át. Ezekben az esetekben a meghibásodással kapcsolatban, a csere, vagy javítási igényt az általunk átadott garanciajegyen szereplő szerviznek vagy garanciaviselőnek kell jelezni, velük kell a kapcsolatot felvenni.
A garanciajegyek, minden esetben tartalmazzák a garancia feltételeit, valamint az adott termékre vonatkozó garanciális időt, ami termékenként változó, minimum a vásárlástól számított 1-év. de bizonyos termékek esetében, a megfelelő feltételek teljesülése esetén akár 20 év is lehet.
Garanciális probléma felmerülése esetén, a garanciaviselővel való kapcsolatfelvétel előtt mindig keressük meg a garanciajegyet, valamint a termék vásárlásának a számláját. Győződjünk meg róla, hogy a garancia idő még érvényes e a termékre, és, hogy a garanciaviselés feltételei megvalósultak e. Ezek után vegyük fel a kapcsolatot a garanciajegyen jelzett garanciaviselővel, az ott megadott elérhetőségi adatok egyikével ( telefonszám - E-mail )
Mivel csak minőségi termékeket árulunk, így reméljük, hogy a garancia érvényesítésére nem lesz szüksége, és hosszú ideig megelégedésére használhatja a tőlünk vásárolt termékeket.
Néhány termékre +3 év kiterjesztett garancia is vonatkozik. Az alábbi linkre kattintva megtekintheti a kiterjesztett garancia alá eső termékek listáját, és feltételeit.